Subject: FW: Juuliku küla Oskari mü detailplaneering
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 10:51:13 +0300

Palun reg

From: Ants Uus <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 9:56 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Juuliku küla Oskari mü detailplaneering

Tere!

Koostan Saku vallas Juuliku külas Oskari mü detailplaneeringut, mille
kohta on Maanteeamet väljastanud seisukohad, 06.10.2015 nr
15-2/15-00700/086.

Seisukohad on aegunud, aga kirjas ka, et võivad kehtida seni, kuni
planeering kehtestatakse.

Vahepeal planeeringu menetlus oli peatunud mõned aastad, nüüd liiguks
edasi.

Kas te väljastate uued seisukohad (Maanteeameti asemel Transpordiameti
poolt) või võib samad seisukohad jätkuvalt aluseks võtta?

Küsimus on ka sajuvee juhtimise osas: planeeringualale lisandub palju
parklapinda ja hoonete katuseid, millelt tulev sajuvesi liigub lõpuks
Karjavärava tee servas kraavides Tallinna ringtee elt läbi Juuliku
peakraavi suunas.

Suhtlesin projekteerimisbürooga Maa ja Vesi, et koostada sajuvee juhtimise
hinnang, aga nad vastasid, et uued normid nõuavad kogu kraavide valgala
kaasamist lahendusse ja see valgala ja kraavitud on nii suurel alal, et
seda ei ole võimalik reaalselt hinnata.

Nende ettepanek oli, et kas Transpordiametile sobib lahendus, kus me
planeeringualal rajame viibetiigid hoogvihma kogumiseks ja sellega piirame
olemasolevate kraavide ülepaisutamist ning on võimalik reaalne lahendus
välja pakkuda?

Kraavid ja truubid on alles mõni aasta tagasi rajatud, ma käisin ise ala
läbi Murimäe teeni ja seisukord on hea, kõik töötab ja vesi voolab.

Kirjale lisatud varasem ilma tiikideta joonis, mille põhjal hakkaks edasi
liikuma.

Ants Uus

Decoland OÜ

+372 5179747

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]